lovely

Har haft lite hemmaspa i dag, har duschat, bastat och allt möjligt i typ en och en halv timma i dag, känner min som fräschheten själv... haha (y) Sov länge i dag ockaå, jätteskönt.
Jo Jokkmokk får ju dras med mig nån dag till då mitt tåg i går blev inställt... Men måste erkänna att det var lite skönt, var aldeles ör slut för att orka sitta på ett tåg i 16 timmar i går, men nu känns allt bra igen!
Har planerat att sätta på en film nu, bara ligga och njuta i soffan med lite marknadsgodis, vet att jag både borde plugga och planera jobb, men som varnligt väljer jag att göra det lite senare.
Här är ett av mina inköp i från Marknaden också, ett silverhalsband med Mariasymbolen, lite samisk.. betalade 600:- för den fast den skulle kosta 900:-, men den var felmärkt.. ett riktigt kap!
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0