Nu har även jag fått lov

Det gick bra i dag, mår så mycket bättre och är jätteglad!
Har faktiskt haft en riktigt bra dag! Hade det riktigt kul med mina små dansbarn i morse, de var bara så genomgulliga, vet inte om jag var lite ovanligt trött i dag, men lyckades höra fel på typ allt de sa och de fick rätta mig hela tiden, sluta med att jag hade typ 12 ungar som bara stod och skratta åt mig (y)
Sen när jag komhem hade jag lite hemma spa, sen har jag haft lite filmmaraton med mig själv.. suttit ensam hemma och gråtit till "the bucket list" haha, ja lite lonely får man lov att vara ibland ;)
Sitter och kikar lite på Mellodifestivalen just nu, hade varit trevligt med lite sällskap, men har inte orkat anstränga mig för att htta något (y)
Behövde kanske vila upp mig lite så var nog lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0