Planering

Gav upp matten efter att ha hett sönder miniräknaren, det är vist inte så bra att trycka på allt samtidigt efter att ha "tappat"/slängt den i golvet.... Så planerade klart min Vuxenbalett grupp tills på tisdag i stället. Ska bli så himla kul, men insåg just hur nervös jag är... asså en sak att undervisa små barn, men nu ska jag undervisa folk som är flera år äldre än mig, ojoj. Hoppas verkligen att de inte börjar dansa balett pga. den klassiska musiken då mtt uplägg är lite anorlunda än den tradditionella lektionen, har lite annorlunda musik och övninger, är riktigt nöjd faktiskt, hoppas det går hem bara!
Har hittat ett band som har så himla underbar musik! Sitter just nu och lyssnar sönder låtarna, det blir nog stretsch till denna snubbe x antal veckor fram över <3
Men får väl helt enkelt gå in med denna inställning på Tisdag så kommer nog allt gå bra!
Puss och kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0