Bästa känslan

Uppdaterar här direkt i från Gula huset i Jokkmokk! haha, nejvars men nu ska ni få höra lite om min fantastiska dag igår.
Min dag började med att vi fick gå upp på tok för tidigt med tanke på vad vi höll på med i onsdags natt. Sen for Katarina iväg på nån körgrej vid nio och trott eller ej, men jag sätter mig och räknar matte!? Pluggade mellan 9.30 till typ 13.00 är så stolt! Men sen i alla fall drog jag ut på byn med Maren för att kika lite på marknaden, gick igenom den typ 10 ggr och lyckades konstatera att det var 2 nya munkstång... haha (y)
Sen på kvällen drog vi oss mor alla härliga människor hemma hos Terje och Gabinus.
Till sist tog vi oss til ölkåtorna, mycket härligt folk, så kul att se alla igen! Blir så glad och aldeles öertaggad!
Några glas senare lyckades vi ta oss hem trods 42 grader kallt i aldeles för lite kläder, men vi lever i dag så antar att vi gick jäkligt fort!
Ikväll blir det dans och jag är lycklig.
Puss och kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0