dansbarn

Good morgon, känner milte halvt dålig som int blogga så ofta som jag vill... men om jag ska va ärlig så ligger problemet i att jag inte gillar att blogga utan bilder, och det är sååå jobbigt att ladda in dem i datorn från kameran.... hehe (y)
Meen  i dag sätter mina barn igång med lite dans iaf. Det ska faktiskt bli jättekul! Ska dra mig mot dansstudion om typ en timma.. :)
Och sen i eftermiddag går tåget mot Jokkmokk!! :D Åh vad glad och pepp jag är, ska bli så kul! Och ni vet väskan jag har snackat om i år och dar käns det som... fortsatte på den i natt och nu är den nstan nästan klar, ska fixa det allra sista på tåget så hinner den bli klar till marknan.
Är fortfarande förskyld, lite ont i halsen osv... Men jag får ta mig igenom dan ändå, Hatar att va sjuk! :(
Lite bilder från i Tisdags, innan Hiphop-jam
Våran fina 18 års frukost i skolan till karin, vi var där typ en timma innan vi skulle börja, alla var där som skulle det för utom Karin -.-
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0