do you know me

Har haft en riktigt bra och kul dag!
Den började med att jag begav mig till Fu vid nio i morse, sen mellan 10.00 - 12.00 höll jag och Johanna i en massa barn balett workshops, det gick jättebra, och det var riktigt kul. Det kom en massa små barn!
Efter detta var den en massa vuxenworkshops som gällde, Tog ett par av dem, Street för Emma E. Jazz för Frida O.  och Dancehall för Jossefin W.
Sen där imellan höll jag i lite balett för ungdomar, och varvade med att hjälpa till att sälja fika. Jag bakade typ världens finaste cupkakes i går, ni ska få se dem sen!
När allt var slut gick jag och fika lite med Lena och Christin.
Men kvälln slutade i Tanjas soffa - Tanja, jag, Aida och Josefine = Mys!
Kom just hem och är aldeles slut!
Så nu ska jag sova, god natt! <3
Ett par av mina fina balett tjejer kom förbi och joyna oss, jättekul! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0