hemma

Sitter hemma i Jokkmokk just nu. Kom runt 12 tiden i dag, och det första pappa säger är "sätt dig i förarsätet, du får köra hem." och nu måste jag bara påpeka att detta kom lite som en chock då jag bara gar övningskört en gång tidigare, och är inte riktigt säker på om man kan kalla det för köra då jag gott som endast stod och lekte med kopplingen och växeln....
Så min första biltur fick bli lite vinterkörning från tågstationen (y) men det var kul, och så svårt var det inte, fick lite besök av renar på vägen också, alltid lika trevligt.
Känns så bra att va här! Har saknat detta så vet inte vad. Nu ska jag äta, sen blir det bastun och efter det lite film
Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0