Might Like You Better

Morgondagens lila äventyr blev just inställt,.. suck, hade varit kul men får bli en annan gång. Ska ändå till stockholm om ett par veckor bara så spelar ingen större roll.
Så vad hittar man på i morgon då då? Fika med nån, eller fota eller vad som vore mysigt, dock ett litet problem, alla är i skolan förutom vi på Fu då... suck! Men balett i morgon kväll iaf, dock utan tåspetsskydd då jag råka slita sönder ett för nån vecka sen, smidig tjej..  (y) Ska beställa nya i morgon, dance och gymshop i sthlm har köpt in några nya jag ska testa på, tror de är riktigt bra! Funderar på att beställa en ny dansdräkt också när jag ändå håller på :p
No lifer här.. haha ;)
Hm, vill försöka mig på att fixa en ny header också, men då vill jag fota nya bilder... får se borde kanske plugga lite matte också. Nej nu ska jag se en film innan jag somnar. Puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0