different levels

Har suttit och planerat öppet hus och en massa annat hela kvällen, känns riktigt bra! Ska ha tre prova på klasser på lördag då Fu har öppet hus. Balett för barn, balett för 12+ och en balett 14/15 +
Det ska bli så kul, och har så många planer inför terminen sen! Hoppas en massa kommer och blir sugna på att börja, Mina balettklasser är lite annorlunda, de är til exempel inte endast till klassisk musik, utan jag gillar att variera mig, och mitt mål är att det alltid ska va kul och att alla ska utvecklas i både egen stil men framför allt i teknik och utstrålning.
Är klar med vuxenpasset nu iaf, halvklar på mellanpasset och har börjat fundera på barngrupperna, men allt det ska jag fixa klart på tisdag.
Nu ska jag försöka plugga lite lite till innan jag ska sova, bode ha pluggat en massa i helgen, men har jag gjort det? nej jag har dansat i stället..
Puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0