Temat fick bli Disney

Ska försöka ta tag i allt oh städa mitt rum. Har flera saker att fixa, borde plugga, och så hade jag tänkt att sy klart en väska jag håller på att sy. Vill ha den klar till Jokmokk marknad iaf, det var mitt mål när jag började med den, och nu är det bara en och en halv vecka kvar, men åker på Lördag så den måste ha blivit klar innan dess.
Hade tänkt att planera lite också inför terminens kurser jag ska hålla i också, ser ut som att det blir 5 stycken, 4 stycken fastställda som sätter igång på lördag i de nya lokalerna, och en som är lite osäker som i så fall skulle börja om 2 veckor.
...men jag behöver musik till 2 av mina barngupper, har ni några förslag? Det är disneytema på showen och har valt två låtar:
och denna (någon av dessa veritioner, tror att det blir den sista) -
Margareta Sjödin – Alla Snubbar Vill Ju Vara Katt
Vocation – Alla snubbar vill ju vara katt (Everybody Wants to be a Cat) (arr. N. Steen)
Alvia – ALLA SNUBBAR VILL JU VARA KATT
Jag behöver alltså 2 låtar till, barnen är i 4-6 årsåldern ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0