Nicest Thing

Hejsan
Sitter hemma och tittar ut genom fönstret... solen skiner... borde kanske gå ut? Fota lite?
Är lite glad, först satt jag 30 min i telefonkö till telia då ingen annan har orkat ta initiativet ... och när de entigen svara så lyckades e både fixa internet och få orning på kanalerna på tvn igen, glad tjej! :D Pallar inte sitta vid mobilen längre så nu är jag tillbaka, glad tjej med internet! ;)
Har haft ett bra lov och det är inte över än...
Spontan som jag är så ska jag boka tågbiljetter nu till stockholm, ska dit i morgon och dansa och shoppa lite.. åh ska bli kul! :D
I går planerade jaglite mera inför årets vintermarknad, det ska bli så kul! Längtar ihjä mig... haha ;) Ska köpa tågbiljetter till det också så snart som möjligt!
Vi på Fu, eller Hysenska eller vad vi nu ska kalla det... börjar ju skolan först på Onsdag... hihi underbart!
Kate Nash – Nicest Thing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0