Varör har dygnet så få timmar?

Sitter och äter frukost framför datorn... om nom nom
nu på morgon är min första lektion modernt med Sophia, och jag är så taggad! Har inte haft en tiktig modernlektion på ett tag nu, har varit inställt och en massa, men nu jäklar! :D
Var jättetrött när jag kom hem i från skolan i går, så gick faktiskt och la mig i en timma innan baletten.. haha (y) och så har jag faktiskt lyckats sova en del i natt också, ska försöka med det i kväll också, lite jobbigt att streeten slutar vid tio bara.. :/ man kommer som hem så sent
Jag satt just och läste på en kompis blogg... hon dansar i min "före detta" streetgrupp och fick lite ångest när jag läste, vill också! saknar gruppn så grymt mycket! men samtidigt vet jag att jag behöver baletten här och nu.. streeten kommer jag kunna ta igen, men om jag skular med baletten kommer jag i princip inte kunna ta igen det jag missar.
Har dock insett att jag måste skära ned på något mer, när lärare klagar på att jag är för trött på lektionerna så insåg jag att något måste göras åt saken, men vad? Varör har dygnet så få timmar?!
Nrpg:
Öppet hus:
Etta par av mina fina balettflickor:
Julshow:
Backstage till nötknäpparen:
Streetavancerad på pitch black:
Puss och kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0