ett års arbete - borta

Hej hej,  fick nåt konstigt "jag måste blogga" infall... så det är väl bäst att jag gör det! ;)
Har haft en så strässig perjod i mitt liv nu, det har varit barnföreställningar, dansavslutningar, massa skola, träning inför balett testet, men så förstörs allt, poff sa det så hade jag fått den där helveteshostan som jag kallar den.. åh är så less, har varit juk i två veckor nu, och det har förstört för en massa saker! Jag fick inte va med och dansa på Fus avslutningar, jag får nu inte längre göra mitt balett test som jag har tränat för i ett år.
Känner att jag har gått igenom en mindre kris under dessa veckor, denna hosta har förstört så mycket saker som betyder så mycket för mig, det här är inte kul någon stans.
Lite bilder från Fus avslutningar :)
Mina fina 5 åringar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0