Söndag

Sitter och planerar sommaren lite, har en del planer, men övergångarna från ställe till ställe är mycket osäkert! vet lixom inte hur jag ska hinna eller hur jag ska ta mig till ställen..
men det får lösa sig på nåt vis, får väl lifta i värsta fall... haha (y)
I dag är det förhoppningsvis balett som gäller, har inte dansat på tre veckor nu, så vet inte hur det komer gå, känns som att jag har tappat allt. Känns inte så bra...
Har nästan sytt klar min kolt nu som jag ska ha i sommar i ankarede, blev faktiskt ganska så nöjd med tanke på att det var den första!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Snygg! Är den så glansig eller ser det bara ut så? :)



Saknar dig!!<3

2012-06-07 @ 20:03:23
URL: http://shadesofgolden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0